zaterdag 25 juni 2011

Hier begint mijn reis met Hem

Photobucket


Mijn ogen zijn op U gericht
Mijn ogen zijn getuigen

Mijn ogen hebben dromen en visioenen gezien
Mijn ogen hebben de waarheid gezien

Een gesproken waarheid in mijn gedachten
Mijn gedachten, hart en ziel weten
U heeft gesproken
en ik gehoorzaamde

Ik gehoorzaamde
en u gaf mij voorspoed,
genade, vrede en liefde

Nederig buig ik mij in deze waarheid
Ik schaam mij het evangelie van Jezus niet

Hij herstelde mij
Hij vernieuwde mij
Hij vulde mij met Zijn liefde

Als mensen mij onrechtvaardig behandelde
verhoogde Hij mij
Wat duister was
bracht Hij aan het licht

Met geopende armen
stond Hij daar voor mij

Mijn ogen hebben het licht gezien
Eens was ik blind,
Hij opende mijn ogen

Mijn reis was hier niet teneinde
Hier begint mijn reis met Hem

@Silvia