zondag 14 augustus 2011

Verborgen schat in aarden vaten






Maar wij hebben deze schat in aarden vaten,
zodat de kracht, die alles te boven gaat, van God is en niet van ons
2 Korintiërs 4:7




Verborgen schat in aarden vaten
We kunnen deze geheime plaats vinden
binnen in onszelf

Hoe kostbaar zijn de momenten wanneer ik weet
U bent hier

Ik kan bijna uw adem horen
wanneer ik stil voor U ben

Zovele keren hoorde ik Uw zachte stem roepen van:
Kom

Kom ... zit aan mijn voeten
Ik zal je vertellen over Mijn Zoon

O, mijn Vader
Ik hou van U
Mijn hart behoort U toe

Neem mij
Reinig mij
Vorm mij
Kneed mij
Verander mij

Heer, hier ben ik
Zend mij
voor deze korte tijd hier op deze aard'
Tot die dag dat U terug komen zal
en elke knie zich voor U zal buigen

Heer, U zegt:
Als jullie in mij blijven 
en mijn woorden in jullie,
kun je vragen wat je wilt
en het zal gebeuren

Kom naar mij, 
jullie die vermoeid zijn 
en onder lasten gebukt gaan, 
dan zal ik jullie rust geven. 
Neem mijn juk op je en leer van mij, 
want ik ben zachtmoedig en nederig van hart. 
Dan zullen jullie werkelijk rust vinden





Heer, U bent mijn rust en vrede
Heer, U bent mijn deel
daarom vestig ik mijn hoop op U
Heer, U bent mijn liefde
Heer, U bent mijn leven
U bent alles wat ik nodig heb

Trek mij dichter en dichter tot U




Hierin is mijn Vader verheerlijkt,
dat gij veel vrucht draagt
en gij zult mijn discipelen zijn.