dinsdag 9 augustus 2011

Mijn verborgen leven



Mijn verborgen leven
Mijn stille tijd
Mijn geheime leven
met God
Waar ik van mag genieten
uit het zicht van anderen

Het is mijn verlangen
dat de kracht
die voor iedereen zichtbaar is
verklaard word
door wat zich
in het verborgen afspeelt
tussen mij en God

Heer, wanneer ik tijd met U door breng
voorziet U mij van kracht
en moedigt U mij aan
om uw wegen
te volgen
Mijn terug trekken
uit het dagelijks leven
Mijn stille tijd
Verborgen voor het oog van anderen

Geef ik mijn vermoeidheid aan U
U geeft mij daarvoor kracht
Geef ik mijn zwakte aan U
U geeft mij sterkte
Geef ik mijn frustratie aan U
U geef mij uw vrede
Geef ik mijn onrust aan U
U geeft mij kalmte
Geef ik mijn pijn en verdriet aan u
U geeft mij Troost
Geef ik mijn twijfels aan u
U geeft mij Zekerheid
Geef ik U mijn onbeantwoorde vragen
U geef mij uw antwoord
Geef ik het tijdelijk aan U
U geeft mij Eeuwigheid
Geef ik het onmogelijke aan U
U geef mij het mogelijke

Mijn verborgen leven
Het naderen tot U, Heer
Stille tijd
alleen met U, mijn Heer

Laat dit mijn dagelijkse zijn
volhardend in mijn leven
Laat het zijn een bron van kracht,
leiding en verfrissing

Als ik hieraan denk, Heer
maak het mij al blij
U, Heer
helemaal voor mijzelf
en wetende
dat U mij
helemaal
voor Uzelf heeft.

Mijn verborgen leven
Mijn stille tijd
Mijn geheime leven
met God
Waar ik van mag genieten